-->

2013. augusztus 8., csütörtök

*~Prológus~*



Sziasztoook.:) Meghoztam a Prológust...:) Mivel nem írtatok komiba hogy kifejtsem-e a szereplők tulajdonságait ezért nem is tettem... De ha szeretnétek, még ide lehet írni komiba.) Köszönöm a két komit lányok.:) ♥ Kicsit módosítottam a kinézetet és nem sokára kint lesz a fejléc is...:) A blog trailer is nem sokára kész lesz és felrakom...:) Egy kis zenét is kaptatok, úgyhogy ha gondoljátok, lehet hallgatni és lehet írni komit hogy mit, rakjak még bele a listába és belerakom. :) Most egyenlőre 3 komi és egy feliratkozó után jön az első fejezet...:) De természetesen mind kettőből többet is elfogadok...:D Ja és kövessetek Bloglovinon is...:) Jó olvasást!! xx Jessi

*Jessica Malik*

Jessica Malik vagyok. És nem. Nem véletlen a Malik. Zayn Malik húga vagyok. Legalábbis az vagyok, de teszek rá. Erre is meg Zayn-re is. Hogy miért? Mert egy nagyképű bunkó, akit 3 éve nem láttam, mert mióta a bandával tovább jutottak az X-Factorba csak a szüleinket látogatta meg Bradfordba engem, aki itt lakik Londonban nem. Hát nem kedves? Igazából nagyon jó volt a kapcsolatunk Zayn-el alig veszekedtünk és mindig is jól elvoltunk. De most… Csak a bulvár cikkekből (amik nem is mindig igazak) tudom, hogy mi van vele. Na, mindegy… Különben, mint már említettem Londonban lakok teljesen egyedül. De David-el a barátommal tervezgetjük, hogy hozzám költözik, mivel már 1 éve együtt vagyunk, és nagyon jó lenne együtt lakni. De maximum, ha nem jön, össze szívesen látom Katherine-t és Elizabeth-et a legjobb barátaimat. A lányok nagyon kedvesek és mindig kisegítenek a bajból. Egyszerűen imádom őket. És Dave? Róla nem tudok mit mondani… Egyszerűen nincs arra szó, hogy mennyire szeretem őt…
 De az életemről ennyit. Rá térek a lényegre… a lényegre, ami megváltoztatta az életemet…
 3 napja felhívott anya. Hogy mit mondott? Íme:
 A kanapén ülve néztem az 50 első randit, amikor egyszer csak megcsörrent a telefonom. A kijelzőn anya neve villogott. Felkaptam és beleszóltam:
- Háló?
- Szia, Kicsim – köszönt anya.
- Szia, Anya –nyújtottam el az „a” betűt – Mi újság veletek?
- Semmi különös. Most értem haza munkából apád meg még dolgozik. És veled? Hogy vannak a lányok? Na és Dave? – kérdezte hadarva (?). Szeretem, hogy anya megkérdezi mi újság a barátaimmal és Dave-vel. Ja különben a szüleim igazán szeretik a barátomat. Mikor 8 hónapja eljöttek meglátogatni engem és bemutattam nekik Dave-et igazán megkedvelték, aminek elmondhatatlanul örülök.
- Mindenki jól van. Bár most Dave a nagymamájánál van, a lányok pedig elvannak otthon - legyintettem, mert nem volt kedvem ki elemezni, hogy hol vannak a csajok.
- Értem. – mondta majd úgy egy 5 másodpercig nem szólt bele és mikor már éppen meg akartam kérdezni, hogy itt van-e beleszólt – Igazság szerint azért hívtalak, mert hívott a bátyád – kezdte én pedig a „bátyád” szó hallatára fintorogtam. És ezt miért mondja el nekem? Kit érdekel Zayn? Mióta nem jött hozzám és fel sem hívott, de még egy sms-t sem dobott, hogy pl.: „Mi újság veled te köcsög?” Vagy valami az óta hallani sem akarok róla. Számomra Zayn Malik nem létezik. – és azt mondta, hogy most 1 hónap szünetet tartanak, ezért eljönnének mind az 5-en Bradfordba de én javasoltam neki, hogy menjenek hozzád, mert régen találkoztatok… - még folytatta volna anya, de döbbenten közbe szóltam.
- Tessék? Nem… Zayn Malik ide be nem teszi a lábát. Nem lépi át a küszöbömet az egyszer biztos – bár anya nem látta ráztam a fejem – Ha eddig nem volt rám kíváncsi most se legyen. Ja, most jut eszembe… Nem is kíváncsi rám… Csak a te utasításodra jön – mondtam gúnyosan.
- Jessi! Lehet, hogy Zayn nem látogatott, de testvérek vagytok – vette anya szigorúra. De én nem tágítottam.
- Anya! Nem akarom látni Zayn-t! Mit nem lehet ezen megérteni? – kérdeztem.
- Hát kislányom… Engem meg pont nem érdekel, hogy kit akarsz látni meg kit nem. Zayn és a fiúk ott lesznek nálad 1 hét múlva. Most pedig mennem kell, mert odaég a Muffin – hadarta.
- De anya… - könyörögtem nem sok sikerrel.
- Szia – tette le.
 Hát ezt nem hiszem el… Remek… Esküszöm, elegem van. Mindegy. 1 hónapot kibírok. De nem fogok hozzá szólni.
 Szóval 4 nap múlva itt a bátyám 4 fiúval, akiket még életemben nem láttam, képeken és videókon kívül. Sok szeretettel várom őket. De inkább várom szeretettel a 4 ismeretlen srácot, mint Zayn-t. Ja és mellesleg Dave igazán örülni fog, hogy négy ismeretlen fiúcskával fogok egy hónapig együtt lakni úgy, hogy még a hely sem elég így egy valakinek mindenképpen velem kell aludnia, és hogy én Zayn-el nem fogok egy ágyban aludni az 100%.

4 megjegyzés: