-->

2014. július 21., hétfő

*~1. Visszaemlékezés - Kieg. fejezet~*



Sziasztoook.:) Megérkeztem.:D Egy kiegészítő fejezettel.:) Lesz pár ilyen fejezet. Ha rákattintotok a "Fejezetek"-re a menüben és lejjebb tekertek, akkor észrevehetitek, hogy oda is kitettem. Nem pont 3 darab lesz.. nem tudom mennyi lesz. Ezek a fejezetek rövid kis visszaemlékezések.:) Tényleg rövidek..xdd Ezt igazából azért találtam ki, mert most nem tudok részeket hozni, ugyanis szar a billentyűm és a szilikont kell használnom, ami alig ír..-.-" Na mindegy. Különben ezeknek a visszaemlékezéseknek lesz köze a további fejezetekhez.:)
 Remélem észre vettétek, hogy történt egy kis változás az oldalsávba.:D Köszönöm hozzá a segítséget
ŁittŁe Điana-nak.:) ♥ Most már van chat is ahol nyugodtan kérdezhettek, vagy kérhettek cserét.:)

Ezeken kívül, csináltam egy új lejátszási listát a bloghoz. Elég sok zene lett rajta.:)
Köszönöm az előző fejezethez a 2 komit (bár kicsit keveselltem..:( ), a 17 feliratkozót (:O ♥) és a... te jó isten..:OOO 5500+-os oldalmegjelenítést.:OOO ♥♥♥ Jaa.. és a 6 pipát.*-* ♥
 Na nem is dumálok tovább.:D Jó olvasást, komizzatok, iratkozzatok fel, és pipáljatok (mert már azt is lehet ugye.:D).
Puszi, Jess ♥ :)

*1999. december 24.*

Izgatottan pattantam ki az ágyból. Most nem érdekelt, hogy milyen hívogató, meleg és puha. Az sem érdekelt, hogy szinte már könyörgött azért, bújjak be még egy kicsit. Nem tettem eleget a „kérésének”. Már miért is tennék? Hiszen ma Karácsony van! Számomra ez az év legfontosabb napja. Ilyenkor együtt a család egész nap és ott van az ajándékozás is.
Átszaladtam az én drága bátyám szobájába és cseppet sem tapintatos módon ráugrottam. Ő is annyira várta ezt az ünnepet akárcsak én. Mivel pihe könnyű súlyom nem nagyon hatotta meg, ezért mással próbálkoztam. Odaszaladtam az ablakához és elhúztam a függönyt. De ez sem jött be, hiszen tél van, ráadásul Londonban vagyunk, ahol alapjáraton sem süt túl sokat a nap.
Így hát utolsó reményként odaléptem hozzá és kedvesebben próbálkoztam.
- Ugyan Zayn - cirógattam meg az arcát miután helyet foglaltam az ágya szélén - kelj csak fel. Karácsony van - suttogtam még mindig simogatva. Zayn-nek erre a mondatomra azonnal kipattantak a szemei.
- Vigyük le az ajándékainkat a fa alá - csillant fel bátyám szeme. Boldogan bólintottam és vissza szaladtam a szobámba össze szedni az anyának, apának, Doniyának és Zayn-nek készített ajándékaimért. Mire a szobám ajtajához léptem, Zayn már izgatottan toporgott a folyosó végén.
Odaszaladtam hozzá, majd egy bólintással jeleztem, miszerint indulhatunk a nappaliba. Zayn kézen fogott majd beléptünk a kis szobába, ahol gyönyörű látvány fogadott minket.
 A nappali egyik sarkában a fehér szekrény - vagy komód, ahogy tetszik - mellett állt a gyönyörűen feldíszített, többféle színbe öltözött karácsonyfa, alatta telis-tele mindenféle cifra mintával ellátott csomagolópapírral, amiben értelemszerűen egy-egy ajándék rejtőzött.
- Hű – reagálta le először Zayn a látottakat. Egyszerre szaladtunk közelebb a fához és beraktuk alá az ajándékainkat.
- Gyönyörű – bólintottam csillogószemekkel.
- Ez aztán szép – hallottunk meg egy számunkra oly’ kedves hangot a hátunk mögül. Hátra pillantottunk Zayn-el és a nappali boltíve alatt anyát és apát vettük észre, amint nagyban mosolyognak a reakcióinkon.
- És nagy – tette hozzá Doniya, aki anyáék után jelet meg a nappaliba, álmos szemekkel.
- Ugye kibonthatjuk az ajándékainkat? – nézet fel Zayn apára. Apa először hevesen tiltakozott, mert szerinte még túl korán volt, de végül, mikor már hárman könyörögtünk neki, megadta magát.
- Rendben van – sóhajtott fel megadóan. Boldogan szaladtunk oda a karácsonyfához. Kikaptam a fa alól a Zayn-nek szánt ajándékomat és oda vittem neki.
- Tessék bátyus. Boldog karácsonyt! Remélem örülsz majd – mosolyogtam, és a kezébe nyomtam az ajándékot.
- Köszi Jess – vigyorgott és egy puszit nyomott az arcomra, majd kibontotta az ajándékot. Először felemelt egy kis papírt és felnevetett. 
- Szeretet-kupon? – nézett kérdőn, miközben folyamatosan nevetett.
- Persze – kuncogtam – Ha bármikor szeretetre vágysz tőlem, felhasználhatod. Ráadásul harmincszor – nevettem a kis papírra mutatva.
- Ó, hát köszi – vigyorgott és elővett egy dobozt, majd kinyitotta – Azta'. Nagyon szép – ámult el Zayn – Te csináltad?
- Igen – vontam meg a vállam szégyenlősen. Megfogtam a kézzel készített fekete-fehér karkötőt és felraktam a kezére.
- Nagyon szép. Igazán köszönöm – mosolygott Zayn és magához húzott majd szorosan megölelt – Szeretlek húgi.
- Én is szeretlek Zayn – mosolyogtam.

4 megjegyzés:

  1. Nem igazán szoktam kommentelni ezt te is tudod viszont ez a rész nagyon tetszett..:33 és első komizó*-* csak így tovább:D xx <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, de ettől függetlenül megtehetnéd babe.:D:D
      Örülök, hogy tetszett.:)
      Első komizó=pro vagy.:'D
      Igyekszem.:3 ♥
      Xx, Jessi

      Törlés
  2. Szia nagyon tetszik maya a történet, de szerintem a képek használata helyett leírhatnád azt amit ki akarsz fejezni velük, mert úgy szerintem jobban élvezhető lenne, de ez az én véleményem...nem muszáj megfogadnod
    siess a kövivel xxE

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:) Köszönöm a tanácsot.:) Én jobban szeretem képekkel kifejezni. Az jobban én vagyok.:D
      Sietek ahogy tudok.:)
      Xx, Jessi

      Törlés