-->

2014. szeptember 26., péntek

*~2. Visszaemlékezés - Kieg. fejezet~*

Itt vagyok egy újabb visszaemlékezéssel.:) Bocsi, az esetleges hibákért de az egészet telefonról írtam. Ez most sokkal hosszabb lett, mint az előző visszaemlékezés.:)
Az iskoláról nem nagyon szeretnék beszélni, de kénytelen vagyok megemlíteni, hogy miután vissza megyünk a börtönbe már nem tudom ilyen gyakran hozni a részeket. Lehet, hogy egy hónapban csak egy, maximum kettő részt tudok hozni.:( Mivel nyolcadikos leszek..-.-" Ezzel kapcsolatban még annyit fűznék hozzá, hogy mindenkinek sok szerencsét a következő évhez.:) Bírjátok ki, kitartás!!!
Köszönöm az oldalmegjelenítéseket és a komikat, pipákat az előzőhöz.:)
Nem is fecsegek tovább...:D Jó olvasást! Komizni, pipálni, feliratkozni ér!! :)

Xx, Jess ♥


- Menni fog rendben? – mosolyogtam biztatóan Zayn-re.
- Huhh – vett egy nagy levegőt – Elrontom – rázta a fejét reménytelenül.
- Basszus Zayn, ne hülyülj már! Annyit gyakoroltad... képtelenség, hogy elrontsd – forgatta a szemét Doniya.
- Két perc – kukkantott be az ajtón egy stábvezető. Erre a bátyám gyorsabban kezdte szedni a levegőt. Anya oda jött hozzánk és megölelte.
- Sok szerencsét – mosolygott – Szeretlek.
- Én is szeretlek anya – motyogta Zayn. Apa csak rámosolygott Zayn-re, megveregette a vállát és megölelte. Nála ez körülbelül annyit jelent, hogy büszke rá. Zayn még megölelte Waliyhát, Safaa-t, Doniyát végül pedig rám nézett. Mosolyogva megölelt.
- Köszönöm húgi – suttogta, hogy senki se hallja.
- Nincs mit köszönnöd – mosolyogtam, ugyanabban a hangnemben.
- Kérem, jöjjön velem – jelent meg mellettünk egy nő. Zayn még egy utolsót ránk mosolygott és elindult a nő után. A kezeimet tördelve vártam, hogy Zayn megjelenjen a színfalak mögötti tévé képernyőjén, ami csak egyet fog jelenteni: bent van az X-factor stúdiójában. Apa át karolta a vállam és rám mosolygott.
- Minden rendben lesz – mosolygott, én pedig halványan bólintottam.
Ekkor jelent meg Zayn a képernyőn, nekem pedig a szívem azonnal a torkomba ugrott, hevesen vert, majd’ kiugrott a helyéről, miközben a bátyámat figyeltem. Bemutatkozott és elmondta mit fog énekelni. Elindult a zene, Zayn pedig a szájához emelte a mikrofont.
 Kérem Uram, sikerüljön neki – gondoltam magamban.
 Ahogy Zayn elkezdett énekelni, engem úgy rázott ki a hideg. Remegtem és nem csak az izgalomtól, de a hangjától is. Elképesztő, amit ez a tizenhét éves gyerek ki tud adni a torkából. Megállt a levegő, a színfalak mögött. Se anya, se apa, se Doniya vagy Safaa és kivételesen még Waliyha sem szólt semmit. Csak ámulattal néztük Zayn-t, ahogyan énekel, mert valami csodálatos volt. Láttam, ahogyan anya megtörli a szemét, apának pedig könnybe lábad a szeme. Bevallom, egy-két könnycsepp az én szememből is kicsordult és Doniya sem bírta sokáig. Büszkék voltunk Zayn-re. Nagyon, nagyon büszkék.
Miután Simon leintette, jó nagy tapsot kapott, még mi is mosolyogva tapsoltunk a színfalak mögött. Még jobban izgulva vártuk mit mond a zsűri. Megkapta a három „igen”-t. Ugrándozva öleltük meg egymást Doniyával, Safaa Waliyha karjaiban kötött ki, anya pedig, természetesen örömében, zokogva bújt oda apához.
 Zayn hallatott minden „igen” után egy ideges „köszönöm”-öt és elindult kifelé a stúdióból. Oda szaladtam az ajtóhoz amin kiment és amikor az nyitódott, remélve, hogy ő jön be rajta, a nyakába ugrottam. Mázlim volt, hogy nem egy stábvezető jelent meg, hanem a bátyám. Boldogan megszorított.
- Sikerült – suttogta boldogan.
- Bizony, sikerült – nevetve sírtam el magam. Mosolyogva, könnyes szemekkel néztem barna, csillogó tekintetébe és át engedtem a családom többi tagjának.
Amit akkor éreztem felülmúlhatatlan volt. Látni azt, hogy a családod ennyire boldog... erre nincsenek szavak. Ezt nem lehet szavakba foglalni, képtelenség.
- Megérte ma kikelni az ágyból – nevetett anya, arra gondolva, hogy Zayn-t ma csak nagyon nehet lehetett kirángatni az ágyból, nem szeretett volna eljönni. Zayn mosolyogva bólintott.
- Gyertek menjünk – terelt ki minket apa a folyosóra. Mosolyogva Zayn-be karoltam. Az arcát néztem miközben azt magyarázta mit érzett, mikor kimondták a három „igen”-t. Kifelé menet, megint abba a nagy helyiségbe érkeztünk, ahol várnunk kellett Zayn sorra kerülésére. Mindenki, aki ezután jött ott várakozott. Néhányan oda jöttek és kezet fogva, vagy két puszit adva Zayn-nek gratuláltak. Egy lány oda szaladt bátyámhoz és a nyakába ugrott.
- Gratulálok – vigyorgott és egy puszit nyomott Zayn arcára.
- Köszi Becky – mosolygott Zayn – Neked meg sok szerencsét! – simogatta meg Zayn a lány karját.
- Köszi, remélem sikerül – húzta el a száját. Kicsit óvatosan meg köszörültem a torkom, hogy Zayn-nek leessen, nem ismerjük ezt a bizonyos Becky-t. A lány bizonytalanul rám pillantott, aztán Zayn-re, aki végre észbe kapott.
- Becky ők itt a szüleim, Patricia és Yaser Malik – mutatott előbb anyáékra – A húgaim, Safaa, Waliyha és Jessica Malik – a lány hirtelen kifújta a levegőt, amikor Zayn engem is a húgaként mutatott be. Komolyan azt hitte, hogy a barátnője vagyok? Mondjuk, nem nagyon hasonlítunk – Doniya Malik pedig a nővérem – fejezte be Zayn bemutatásunkat – Női uralom alatt élünk apával – sóhajtott Zayn fájdalmasan. Mindenki felnevetett – Mindenki, ő Rebecca Fergusson, egy barátom akit itt ismertem meg mielőtt jöttetek – mutatta be nekünk Rebecca-t. Mind kezet fogtunk a lánnyal.
- Rendben van, akkor mi megvárunk a kijáratnál Zayn – mondta apa és elindult – Örülök, hogy megismerhettelek Rebecca – intett apa mosolyogva. Mi is elköszöntünk Rebecca-tól és követtük apát.
- Húgi, legalább te megvárnál? – kiáltott utánunk Zayn nevetve. Egyszerre fordultam bátyám felé Safaa-val és Waliyha-val együtt – Jess – nevetett Zayn még jobban. Mind’ hárman felnevettünk, Safaa és Waliyha pedig elindultak anyáék után.
- Itt megvárlak – tátogtam Zayn-nek, aki bólintott és vissza fordult Rebecca-hoz.
- Bocsi – böktem meg egy lány vállát. Hátra fordulva rám nézett – Szabad? – mutattam a mellette lévő székre.
- Persze – bólintott és visszafordult barátnőihez.
 Leültem és a térdemre támaszkodva, elkezdtem dúdolni a Let Me Love You-t, amit Zayn énekelt. Vissza gondolva a nemrég történtekre elmosolyodtam.
 Felnéztem, hogy jön-e már Zayn. Még mindig Rebecca-val beszélgetett. Elég jól elvannak és szerintem össze is illenének. Tény, hogy Rebecca oda van a bátyámért. Ki nincs? (:DD ilyen emberről nem igazán tudok a baráti körömben.. vagy úgy.. a földön.:”D – a szerk.)
 Körül néztem az óriási teremben. Sok-sok izguló, kezét tördelő fiatal, középkorú és idős egyaránt. Sajnálom őket.
Hirtelen össze akadt a tekintetem egy kék szempárral. Ahogy ránéztem, megvillantotta sármos mosolyát. Nem foglalkoztam vele különösebben, csak elkaptam a tekintem és megint a bátyámra néztem, aki immáron mosolyogva lépkedett felém.
- Gyere – fel húzott a székről és átkarolta a vállamat.
- Kedves lány – bólogattam elismerően. Zayn hangosan felnevetett és nyomott egy puszit a homlokomra.
- Jó barát – kuncogott Zayn, kiemelve a „barát” szócskát.
- Na persze Szépfiú – forgattam meg a szemem mosolyogva. Zayn újra felröhögött és erősebben vont magához.
- Szeretlek te majom – nevetett. Ekkor újra találkozott a tekintetem a tengerkék szempárral. Nagy meglepetésemre, mikor elhaladtunk a kék szemű srác mellet Zayn kinyújtotta a kezét a fiú pedig lazán belecsapott.
- Grat – tette hozzá lágy hangján.
- Kösz. Neked is – intett hátra Zayn, ugyanis nem álltunk meg, hanem csak menet közben beszéltek egymáshoz. Hát oké.
- Kösz – hallottam még halványan a fiú hangját. Vissza néztem és kérdő tekintetével találtam szembe magam. Bizonyára azt hihette Zayn barátnője vagyok. Nem Rebecca és ő az első ember.
- Ismered? – kérdeztem halkan bátyámat.
- Nem igazán. Beszéltem egy-két emberrel pár szót még nem jöttetek. Vele is – magyarázta.
- Értem. – bólintottam. Mosolyogva megborzolta a hajam, mire én ledobtam a kezét a vállamról és rácsaptam a karjára.
- Ha még egyszer, csak egyszer megteszed, soha többet nem szólok hozzád - igazgattam rövid sötét barna -szinte már fekete - hajamat.
- Na persze. Egy napig sem bírnád ki, annyira szeretsz - vigyorgott kedves bátyám. Kiöltöttem rá a nyelvem.
- Igen, szeretlek. És perpillanat elképesztően büszke is vagyok rád - néztem fel rá csillogó szemekkel. 
- Szeretlek húgocskám - mosolygott és megállt, hogy megöleljen. 
Ott álltam az én szeretett bátyámmal és az új legjobb barátommal: a mérhetetlen büszkeséggel.

6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos rész lett :) én is akarok Zayn hugica lenniii <3 neked is sok sikert a börtönhöz az írással pedig csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is lennék Zayn húga..:DD
      Köszönöm szépen.:) És a komit is.:)
      Xx, Jess ♥

      Törlés
  2. Húha... *-* Imádoom .. Perfect...és.. HÚHAA..*-------* <3
    (Találkozunk a börtönben :** <3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDDD Köszönöm babe.♥
      Igen, ott tali. ( :"( ) :* ♥
      Köszi a komit.:)
      Xx, Jess ♥

      Törlés
  3. Nem szoktam senkinek sem kommentelni de egyszerűen hihetetleen hogy Jessica egyszer a puszta nevetésével megnevetett egyszer pedig megríkat..:DDDD most a második történt..:DD Meg ríkattál te mocsook..:DDDD
    Találkozunk Vasárnap a börtön udvaron..:DDD ♥ ♥

    VálaszTörlés
  4. szia mikor lesz új rész tutommal 2016 van

    VálaszTörlés